Comunicat d’estudiants En Lluita UAB sobre els acomiadaments al CEBATEG

Deprecated: Non-static method GP_Locales::by_field() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/enluchao/public_html/estudiants/wp-content/plugins/jetpack/modules/sharedaddy/sharing-sources.php on line 694

Deprecated: Non-static method GP_Locales::instance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/enluchao/public_html/estudiants/wp-content/plugins/jetpack/locales.php on line 1798

La PUP (Plataforma per la Universitat Publica), que engloba treballadors, personal docent i investigador, juntament amb estudiants, s’ha reunit el dia 20/09/2013 per plantejar la resposta d’un nou cas d’acomiadaments relacionat amb la reducció de suport econòmic a la investigació pública.

Aquest cop li ha tocat a la Unitat de Factors Virals i la Unitat de Patologia Murina pertanyents  al CEBATEG (Centre de Biologia Animal i Teràpia Gènica), al campus de la UAB , on 5 companyes han perdut la feina i dues semblen que van pel mateix camí.

En aquest cas no se sap si  culpar el rectorat, la Generalitat o mala gestió del propi centre d’investigació.  Resulta que l’equip de govern del nostre estimat rector, que per cert fou elegit antidemocràticament (va perdre 3 a 1), excusant-se en una reducció de pressupost en investigació per part de la Generalitat, diu que s’ha vist forçat a no fer-se càrrec del sou de cert personal investigador.  Defensen que la gestió de l’edifici és externa a la pròpia institució, quan és sabut que obtenen els fons d’empreses privades amb les quals tenen certs  convenis, un altre benefici de la política externalitzadora de la UAB, que per cert a costat 4 llocs de treball als bars gestionats per l’empresa SEHRS.

Per això, la PUP convoca el Dilluns 30 a les 13:00 hores a la Plaça Cívica una concentració en el seu suport a les acomiadades i per enviar el missatge a l’equip de govern que la comunitat universitària no permetrà la destrucció de cap altre lloc de treball.

PER UN INICI DE CURS UNITARI I COMBATIU, CAP ACOMIADAMENT SENSE RESPOSTA!

NO PERMETREM CAP ACOMIADAMENT!

Estudiants En Lluita